13 lutego 2012

Projektantka Wnętrz

              Witam po dłuższej przerwie! Gdy mnie nie było, napisałam komentarz do mojego posta, w który napisałam, że napiszę o czymś ciekawym. Jednak musicie jeszcze trochę poczekać, ponieważ filmik niezbędny do umieszczenia w poście, jest na moim laptopie, na którym wciąż nie ma internetu...

              No wiec w czasie mojej przerwy kupiłam sobie dodatek TS3 Kariera. Co jakiś czas będę pisała posty o karierach dostępnych w tym dodatku. Tak więc po nazwie dzisiejszego posta możecie się zapewne domyślić, że tym razem będzie on o profesji Projektanta, lub Projektantki Wnętrz.

Zlokalizowanie w mieście
Gdy jesteśmy w mieście, karierę Projektanta Wnętrz możemy podjąć na ciskając na Ratusz i wybierając opcję 'Rozpocznij karierę projektanta wnętrz'.

  Na czym to wszystko polega?
Praca ta polega po prostu na przyjmowaniu zleceń od klientów (tylko w godzinach pracy) oraz na dojezdżaniu do domów klientów, kiedy dostępne jest jakieś zlecenie.

 Godziny pracy Projektanta
                                                            
        P W Ś CZ PT S N (na niebiesko dni pracy)
            8.00-18.00

           Portfolio Projektanta Wnętrz
Portfolio 'rozbudowujemy' robiąc zdjęcia przemeblowanych pokoi w domach klientów zaraz po renowacji(przebudowa).

    Budżet, opłata podstawowa, premia/napiwek. 
-Budżet to nic innego, jak pieniądze przeznaczone na przemeblowanie pokoju klienta. Na przykład jeśli moja Simka dostanie 3000 simoleonów na przebudowę, a meble, które kupię będą kosztowały mniej-więcej 3200 simoleonów, te 200 simoleonów będę musiała wziąć z funduszu mojej rodziny.

-Średnia opłata za przemeblowanie pokoju klienta wynosi około 200 simoleonów.

- Premię jak zwykle dostajemy kiedy naszemu klientowi spodoba się przebudowany pokój. Na ogół napiwek wynosi 50 do 100 simoleonów. Zależy czy klient ma czym nam zapłacić. :)

 Przykład mojego autorstwa
"Sanktuarium Nastolatka"
Ten pokój potrzebuje: -Komoda
                                  - Łóżko
                                  - Telewizor
                                  -Krzesła do salonu
                                  - Biurko
Budżet: 3000
Opłata podstawowa: 292 S. (5 poziom kariery) . .

"Sanktuarium Nastolatka" 
Usługi architektoniczne
Na 5-tym poziomie karery Parojektanta Wnęrz i wyższym, mozna zaproponować znajomym Usługi architektoniczne. Gdy wejdziemy w ta opcję możemy albo "Ocenić potrzeby architektoniczne", albo zaproponować przebudowę domu".


video
 To chyba tyle... nastepne posty o TS3 Kariera wkrótce... :D

8 komentarzy:

  1. Jeśli nie skończyłam projektu pokoju jednego dnia (po godz 18) jak mogę dokończyć go/zatwierdzic renowację dnia nastepnego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wtedy następnego dnia w godzinach pracy pokazuje się ta ikonka na podglądzie mapy na tym domu, ale jest trochę ciemniejsza niż inne ikonki ;).
    Jak na to naciśniesz, to możesz albo zatwierdzić, albo kontynuować.

    OdpowiedzUsuń
  3. W którym mieście jest do zdobycia praca projektanta wnetrz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w każdym, trzeba nacisnąć na ratusz, który jest w każdym mieście c; taki wielki, na pewno nie przeoczysz..

      Usuń
  4. Ale jak naciskam na ratusz to są do podjęcia prace tylko wojskowe, aprojektanta nie ma ... i co teraz ??

    OdpowiedzUsuń
  5. No wojskowe, stróz prawa itd. to jak mam znalezc prace projektanta wnetrz

    OdpowiedzUsuń
  6. a w jakim mieście? czy to jest np. Starlight Shores, że w jednym budynku masz np. restaurację i biuro?
    A masz Karierę, prawda? ...

    OdpowiedzUsuń