09 marca 2012

Jak zrobic dom z poddaszem użytkowym?

Tak to będzie mniej więcej wyglądało. 

Nie chcę was straszyć, więc od razu powiem, że ta czynność nie powinna być jakaś trudna. :)
Na początku wywołujemy okienko do wpisywani kodów (CTRL+ALT+C) Następnie wpisujemy kod: constrainFloorElevation false 
Po wpisaniu kodu, wykonujemy następujące czynności:
Budujemy dwie ściany 
Obok stawiamy 'mini pokoik' na fundamencie 

Przez kod wyrównujemy narzędziem do wyrównywania terenu 

Teraz tak to wygląda,
Robimy w środku pokój. Krawędzir tak jak na obrazku wyżej. :) 

Ta to wygląda przez pokój. Pomalowałam wszystkie ściany inaczej,
żebyście zobaczyli, która ściana jest do czego...  

Możemy teraz zrobić jeszcze 2 pokoje na poddaszu. Narzędziem młotka usuwamy te 'półściany' które odstają.
Jak widać u mnie odstaje już tylko jedna. 

Tak to teraz wygląda. :) Coraz lepiej, prawda? 

A oto nasze poddasze z lotu ptaka. :)

I to chyba na tyle, jeśli chodzi o poddasze. :) D zobaczenia wkrótce. Piszcie w komentarzach, o czym chcecie żebym jeszcze napisała!

Żeby usunąć kod 'constrainFloorElevation false' zamiast 'false' wpisujemy 'true'.

8 komentarzy:

  1. u mnie tylko do 4 obrazka jest tak samo ; // a w efekcie końcowy 3 dziury w ścinach pozostają . ; //

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może spróbuj jeszcze raz i sprawdź, czy na pewno dobrze wpisałaś kod.
    Wyślij mi zdjęcie tej dziury, jeśli możesz, dobrze? Z góry dzięki. To mój e-mail: julia.sims55@wp.pl .

    OdpowiedzUsuń
  4. Po grzyba się tak męczyć? można to i bez kodów zrobić =.=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, ale bez kodów bardzo trudno jest umeblować pomieszczenie. Pojawia się "Sufit jest zbyt nisko". -.-"

      Usuń
  5. Mi nie wychodzi bo dach mi się "obrkęca" w drugą stronę :( piąty obrazek nie chce wejść i już :( pomocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jak to naprawić, spróbuj jeszcze raz, bardzo dokładnie ;)

      Usuń